Normy ISO

Korzyści placówek medycznych z certyfikacji wg norm ISO:

  • dopracowanie, utrzymywanie i doskonalenie przejrzystych procedur medycznych i organizacyjnych
  • pogłębienie świadomości personelu, jego odpowiedzialności za jakość usług medycznych i identyfikacji z daną organizacją oraz wzrost zadowolenia personelu z wykonywanej pracy
  • minimalizowanie marnotrawstwa w pracy placówki poprzez ciągłą analizę pojawiających się problemów i powołanie stałych zespołów rozwiązujących określone niezgodności
  • monitorowanie wskaźników jakości i uzyskanie malejących trendów w przypadku negatywnych wskaźników oraz wzrastających trendów w przypadku pozytywnych wskaźników
  • optymalizacja wykorzystania posiadanych zasobów, zapobieganie i zarządzanie ryzykiem klinicznym oraz nagłymi sytuacjami
  • podnoszenie stopnia zadowolenia pacjentów
  • wykreowanie pozytywnego wizerunku placówki oraz wzrost przewagi konkurencyjnej
Uzyskanie stosownych certyfikatów stanowi zdecydowany krok nie tylko w kierunku jakości zarządzania, ale zwiększenia dynamiki i aktywności kadry kierowniczej, pozwalającej na szybsze i bardziej plastyczne reagowanie na zmieniające się warunki otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego. Pozyskanie proceduralnych instrumentów zarządzania podczas wdrażania procesu certyfikacji oraz zwrotnej informacji zarządczej ułatwia Kierownictwu jednostki zarówno bieżące zarządzanie placówką, jak też zarządzanie zmianą wymuszaną przez zmieniające się przepisy prawa. 

Oferujemy następujące szkolenia i wsparcie w zakresie następujących Systemów Zarządzania ISO: 

  • Aktualizacja normy ISO 9001:2015 (do 2018 r. obowiązuje trzy letni okres przejściowy dla organizacji posiadających System Zarządzania Jakością w oparciu o normę ISO 9001:2008). 
  • Aktualizacja normy ISO 14001 – System Zarządzania Środowiskowego. 
  • System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001:2013 
  • Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy OHSAS 18001 
  • System Zarządzania Antykorupcyjnego według normy BS 10500